The Isley Brothers Busted歌词


[Ron Isley]
....Yeah...Bring your ass over here.
..I got something for you...

[Verse 1 - Ron Isley + (JS)]
Busted
Its 2 o' damn clock in the morning Where you been?
(Baby didn't you get my 2-way
I was with my girlfriend)
You a lie
I called Kiesha and Tanya and they were both at home
(But I didn't say them though)
Well they're the only friends I know
Girl you better
(Wait before you get all upset here's the truth)
Talk to me
(I was with my girl when she got some bad news)
Yeah
(Her man cheated
had her upset and confused)
But baby what's that got to do
with you coming in at 2
(I'm telling you
now she was so upset she asked me to stay with her)
Well why didn't your ass just pick up the phone and call me
(I was gonna do that but it slipped my mind I'm sorry)
(But I'm telling you the truth)
Yeah, well I got something for you
Tell me what's her name?
(Sharen)
Where she live?
(Uuummm...)
Her man's name?
(Billy)
She got kids?
(I think 1 or 2)
She got kids?
(Baby yes, no)
Here's 1 thing I got to know
How the hell is she your friend if you don't know if she got kids

[Chorus 1 - Ron Isley + (R. Kelly)]
Go upstairs (Busted)
Pack your bags (Cause you busted)
While you at it (Busted)
Call a cab (Cause you busted)
It's obvious (Busted)
You played around (Cause you busted)
Go upstairs and get your shit
and get the fuck up out of here now

[Verse 2 - Ron Isley + (JS)]
(Frank please here me out)
Ain't nothing to talk about
(I can explain everything)
Right now I want you out this house
(Baby please one more chance
let me tell you where I've been)
Well quit wasting my time
and say what's on your mind
(Fine
Me and some girlfriends we went dancing me Shaniqua, Shaquan, and Robin)
Well if ya'll were going shopping
why didn't you just check in
(I was but then I thought
my cellular was off)
Now earlier (hmmm) you said dancing (uhhh)
But when I just asked (hmmm) you said shopping (uhhh)
Tell me which one you were doing
(Oh baby I must be confused)
Yeah right you real confused
Tell me where you been?
(Dancing)
Dancing where?
(Uuummm...)
The name of the club?
(Kisses)
What time it is?
(I think one or two)
What time it is?
(Three, four)
Here's one thing I got to know
At first you say dancing
But now you say shopping

[Chorus 1]

[Verse 3 - Ron Isley + (JS)]
(Baby I'm a victim of circumstances) oohhhhh...
(Why you don't believe I don't understand it)
Trying to slick a can of oil who you think you fooling
Now get on out my face (Baby)
Before I catch another case (Wait)

[Chorus 2 - Ron Isley + (JS) + {R. Kelly}]
Go upstairs {Busted}
Pack your bags (I don't wanna)
{Cause you busted}
While you at it {Busted}
Call a cab (A cab for what)
{Cause you busted}
Its obvious {Busted}
You played around (No I'm not)
{Cause you busted}
Go upstairs and get your shit (No)
and get the fuck up out of here now

[Hook - Ron Isley + (JS)]
(Noooooo. Innocent, innocent, innocent, innocent)
Noooo. You guilty, guilty, guilty, guilty
(Ohhhh now wait a minute, wait a minute, wait a minute, wait a minute)
Go upstairs and get your shit
and get the fuck up out of here now

[JS] - Tell me, where am I suppose to go from here

[Ron] - Frankly my dear, I don't give a damn

  • 专辑:Body Kiss
  • 歌手:The Isley Brothers
  • 歌曲:Busted

The Isley Brothers Busted歌词

相关歌词

The Isley Brothers Contagious歌词

03/21 03:56
It's 2 a.m., just getting in About to check my message No one has called but my homies And some bill collectors Cellular rings, somebody wants to borrow money I two-way her, she don't hit me back Something is funny So I called her mother's house And

The Isley Brothers If You Leave Me Now歌词

10/17 21:09
Words & Music by Peter Cetera "Sex and the City"插曲 If you leave me now you'll take away the biggest part of me Woo no baby please don't go And if you leave me now you'll take away the very heart of me Woo guy I just want you to stay A love l

The Isley Brothers Make Me Say It Again Girl, Pts. 1 & 2歌词

09/06 16:53
作詞:Ernie Isley, Marvin Isley, O'kelly Isley, Ronald Isley, Rudolph Isley, Christopher H Jasper Oh, I believe you are an angel All the heaven I need to see You're the promise everlasting Where you are, I hope to be Make me say it again girl Make me sa

The Isley Brothers For the Love of You, Pts. 1 - 2歌词

01/23 21:45
[ti:For The Love Of You] [ar:The Isley Brothers] [al:The Essential Isley Brothers] [offset:0] [00:00.13]For The Love Of You - The Isley Brothers [00:02.44]Yeah well-well-well-yeah-hey [00:08.38] [00:10.00]Yeah hey-hey ooo [00:17.94] [00:21.75]Driftin

The Isley Brothers It's Your Thing歌词

03/09 17:03
The Isley Brothers It's Your Thing 作词:O'kelly Isley, Ronald Isley, Rudolph Isley It's your thing, do what you wanna do I can't tell you who to sock it to It's your thing, do what you wanna do now I can't tell you who to sock it to If you want me to l

The Isley Brothers Fight the Power歌词

03/13 01:21
[ti:Fight The Power (Part 1 & 2)] [ar:The Isley Brothers] [al:Discover Isley Brothers] [offset:0] [00:01.30]Fight The Power (Part 1 & 2) - The Isley Brothers [00:26.78]Time is truly wastin', there's no guarantee, yeah [00:34.27]Smile is in the mak

The Isley Brothers Between the Sheets歌词

04/18 18:23
Hey, girl, ain't no mystery At least as far as I can see I wanna keep you here layin' next to me Sharin' our love between the sheets Ooh...baby, baby I feel your love surrounding me Whoa...ho...ho...ho...hoo...ooh...baby, baby Makin' love between the

The Isley Brothers Don't Let Me Be Lonely Tonight歌词

09/27 20:58
Do me wrong, do me right, do me right, baby Tell me lies but hold, hold me tight And save your goodbyes till the mornin' light But don't let me be lonely tonight Say goodbye, woman, say hello, hello, hello Sure enough good to see you, oh, but it's ti

The Isley Brothers Footsteps in the Dark歌词

02/01 10:37
Footsteps In The Dark - The Isley Brothers Are we really sure Can a love that lasted for so long still endure Do I really care Hey hey Let's talk about the distractions goin' on elsewhere I keep hearin' footsteps baby In the dark in the dark Why I ke