Trey Songz Can't Help But Wait歌词


I Cant Help But Wait. Ohhhh I
I Cant Help But Wait

I See U, U Wit Him, He Aint Right But U Dont Trip
U Stand By, While He Lies, Then Turn Right Round And Forgive
I Cant Take, To See Your Face Wit Those Tears Runin Down Yo Cheeks
But What Can I Do, I Gotta Stay True, Cuz Deep Down Im Still A G

And I Dont Wanna Come Between U And Your Man,
Even Tho I Know I'll Treat U Betta Than He Can
Girl I Cant Help But Wait

Till U Get Back Wit Him, It Dont Change
(Cant Help But Wait)
Till U See That Wit Me, It Aint The Same
(Cant Help But Wait)
Till U, See U, For What U Really Are,
(Baby Girl U Are A Star)
And I Cant Help But Wait

It Aint Fresh, To Jus Let Him Call The Shots
Your A Queen, U Should Be, Gettin All That Someones Got
You Should Be Rockin The Latest, And Purses, Bracelets And Watches
Your Worth Much More Than An Occasional "I Love U", "Im Thinkin Of U"

And I Dont Wanna Come Between U And Your Man, No
Even Tho I Know I'll Treat U Betta Than He Can
Girl I Cant Help But Wait

Till U Get Back Wit Him, It Dont Change
(Cant Help But Wait)
Till U See That Wit Me, It Aint The Same
(Cant Help But Wait)
Till U, See U, For What U Really Are,
(Baby Girl U Are A Star)
And I Cant Help But Wait

Get It Together, U Can Do Better
Seein Is Believing,And I See What U Need So
Im Gon Play My Position, Let U Catch What U Been Missin
Im Callin Out!
Girl Cuz I Cant Help But Wait

Till U Get Back Wit Him, It Dont Change
(Cant Help But Wait)
Till U See That Wit Me, It Aint The Same
(Cant Help But Wait)
Till U, See U, For What U Really Are,
(Baby Girl U Are A Star)
And I Cant Help But Wait

Oh Ohhh
Cant Help But Wait
No No No No Noooo
I Cant Help But Wait
Oh Ohhhh
Cant Help But Wait
No No Noooo

  • 专辑:Trey Day
  • 歌手:Trey Songz
  • 歌曲:Can't Help But Wait

Trey Songz Can't Help But Wait歌词

相关歌词

Trey Songz Bottoms Up(feat.Nicki Minaj)歌词

04/07 17:30
Yeaaah Come on Its mister steal yo girl [x2] Ay girl [x5] Let's go [Chorus: Trey Songz] Bottoms up bottoms up (up) Ay whats in ya cup Got a couple bottles But a couple aint enough Bottoms up bottoms up (up) Throw ya hands up Tell security we bout to

Trey Songz All I Want For Christmas歌词

10/01 21:20
I don't want a lot for Christmas There is just one thing I need I don't care about the presents Underneath the Christmas tree I just want you for my own More than you could ever know Make my wish come true oh All I want for Christmas is you I don't w

Trey Songz Yo Side Of The Bed歌词

11/14 23:25
[ti:Yo Side Of The Bed] [ar:Trey Songz] [al:Ready] [00:00.00]Trey Songz - Yo Side Of The Bed [04:08.08][00:02.00]LRwww.50004.com [00:04.00] [00:06.93]She's gone again [00:14.68]She's gone again [00:19.51] [00:33.92]Every time she leaves [00:35.50]Is

Toni Braxton Yesterday (Remix feat. Trey Songz)歌词

05/21 21:32
[Toni] Oh ohh noo ohh ohh [Trey] Toni [Toni] I gave you the benefit of the doubt Till you showed me what you were about Your true colors came out Oh ohh And your words couldn't hide the sin Cuz the truth about where you been Is in a fragrence I can't

Trey Songz Love Faces歌词

12/30 17:05
Love Faces When I met you woman I couldn't help but notice a face so beautiful Now imagine, the faces you'd make If we ever made love Ooh... Ooh... Ooh... Ooh... Pulled up in the drop top Benz Hit the horn two times and you walked outside Dress keep

Trey Songz Say Aah (Ft. Fabolous)歌词

06/02 22:51
Aye, when I give you these keys homeboy don't move my car man I ride in the front ya dig Don't move my shit man oh! oh baby what's your name [Chorus:] Go girl, Its your birthday Open wide, I know you're thirsty Say Aah (Aah, Aah, Aah, Aah) Say Aah (A

Trey Songz Gotta Go歌词

11/19 16:20
[Intro] Good evening I'd like to thank everybody for coming out Hope your flights were safe Feeling real breezey Swift like the wind [Verse One] It's calling my body It's calling my soul It's calling my mind So girl I gotta go Baby it's the grind Yes

Trey Songz Love Me Better 歌词

08/06 05:11
Here we go again... Ehhh Ehh Ehh Ehhhh Ehh Here we go again.. Told you from get go I would never let go We remain eternal, hope you know like I know Imma always love ya when nobody else does Imma be the shelter you can always run to Your the one I ru

Drake Successful (feat. Trey Songz & Lil Wayne)歌词

07/31 06:09
I want the money, money and the cars, cars and the clothes, the hoes, i suppose, i just wanna be, i just wanna be successful. i just wanna be, i just wanna be successful. i just wanna be, i just wanna be successful. Drizzy, Ah yeah Trey i fuckin feel